Trening personalny

TRENING PERSONALNY

To trening pod naszym okiem. Okiem profesjonalistów. Zadbamy o Twoje zdrowie i bezpieczne osiągnięcie celów. Razem zrealizujemy to, co zamierzyłeś, zdobędziemy to, co wymarzyłeś. Nie musisz umieć ćwiczyć. Nie musisz być wysportowany. Jedyne co musisz – to pragnąć zmiany. Resztą zajmiemy się wspólnie. To trening, który wykonujemy z Tobą 1:1. Podczas godziny zajęć jesteśmy skupieni tylko na Tobie. Pokazujemy, uczymy, poprawiamy, podpowiadamy, tłumaczymy. Ćwiczenia są dobierane indywidualnie pod Ciebie, aby rezultaty były jak najlepsze. Eliminujemy błędy, które mogłyby stać się przyczyną kontuzji. Motywujemy, co sprawia, że jesteś w stanie dać z siebie jeszcze więcej niż Ci się wydaje. Nie ma znaczenia, czy miałeś już do czynienia z treningiem pod okiem trenera, czy jest to Twój pierwszy raz. Jeśli chciałbyś wkroczyć w świat treningu, nie zastanawiaj się, czy to dobra opcja. To najlepsza opcja. Po treningu pomimo zmęczenia fizycznego poczujesz mnóstwo energii do działania. Okaże się, że zyskujesz więcej czasu, wszystkie czynności dnia codziennego wykonując je dużo szybciej.

Jeśli trenujesz, ale wciąż dokuczają Ci kontuzje, nie masz rezultatów lub po prostu brak Ci motywacji – opcja treningów personalnych jest najlepszą. Będziesz zaskoczony jak proste poprawki potrafią zmienić czucie mięśniowe, dać lepszy efekt. Nie stresuj się myślą, że czegoś nie wiesz, nie umiesz, nie możesz – jesteśmy po to, aby nauczyć Cię, poprawić i dać pozytywny feedback.

trener personalny

JEDNOSTKA TRENINGOWA TRWA PEŁNĄ GODZINĘ I JEST PODZIELONA NA 3 CZĘŚĆI:

rozgrzewkę, która ma za zadanie przygotować Cię do treningu

część główną czyli trening właściwy

cool down czyli uspokojenie organizmu, wyciszenie.

OD CZEGO ZACZYNAMY

Od spotkania, na którym dowiadujemy się od Ciebie wszystkich istotnych szczegółów. Obszerna ankieta, kwestionariusz medyczny oraz pomiary na wadze metabolicznej pomagają nam w doborze właściwej dla Ciebie drogi treningowej. Na pierwszym treningu dokonamy pomiarów obwodów Twojego ciała taśmą centymetrową oraz zdjęcia sylwetki w bieliźnie (przodem, bokiem i tyłem). Wykonamy testy sprawności/mobilności (zakres podstawowych ruchów), aby dopasować trening do Twoich możliwości.

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Jak przygotwać się do konsultacji/spotkania wstępnego? Jak wygląda spotkanie?

Zabierz ze sobą aktualne wyniki badań (jeśli nie masz zlecimy Ci ich wykonanie na spotkaniu). Pomyśl o wszystkich ewentualnych problemach oraz przeciwwskazaniach, które mogą mieć wpływ na współpracę treningową. Poza rozmową wykonamy także pomiary na wadze metabolicznej.

Czy konsultacja jest płatna?

Jeśli decydujesz się na współpracę jest ona bezpłatna. W pozostałych przypadkach jej koszt to 50zł.

Ile trwa pierwsza konsultacja?

Około 30-40 min.

Czy na konsultacji będę wykonywać ćwiczenia?

Nie. W indywidualnych przypadkach istnieje taka możliwość – poinformujemy Cię o tym podczas umawiania spotkania.

Co mam zabrać na trening?

Na trening zabierz wodę (min. 0,5l), sportowe obuwie oraz wygodny strój. Rozpoczynamy trening według schematu (patrz: trening personalny).

Ile razy w tygodniu odbywa się trening?

W zależności od potrzeb, dyspozycji czasowej 1-4 razy w tygodniu. 3 godziny w tygodniu to optymalna ilość.

Czy godziny treningu są stałe?

Tak, preferujemy stałe godziny treningu. To ułatwia nam pracę. Jednak jest także możliwość umawiania się na treningi o zmiennych porach.

W jakich godzinach można umówić się na trening?

Treningi odbywają się w godzinach 7 – 21 od pon. do pt. oraz w wybrane w soboty 9-14.

Czy pomożecie mi w kwestii bólów kręgosłupa?

Jeśli nie masz przeciwwskazań do treningu, to zdecydowanie tak. Bóle kręgosłupa najczęściej są spowodowane osłabieniem mięśni głębokich lub przykurczem innych – ich rozciągnięcie, wzmocnienie i stabilizacja zazwyczaj przynoszą pozytywny rezultat

Jak szybko mogę się spodziewać efektów?

Jest to kwestia indywidualna i zależy od bardzo wielu czynników jak wiek, przeszłość treningowo – dietetyczna, ewentualne choroby, przyjmowane leki, stosowanie się do diety, częstotliwość wykonywanych treningów, poziom stresu i wiele innych. Jednak po pierwszych 12 treningach z pewnością prócz korzystnego samopoczucia, większej ilości energii zauważysz zmianę w swoim ciele w postaci poprawy jędrności skóry, jej lepszego napięcia. Dostrzeżesz kształtowanie się nawyku trzymania właściwej postawy ciała i odpowiednie ustawienie jego komponentów względem siebie. Osoby mocno zaangażowane mogą stracić nawet do 5 kg w tym czasie, bądź przybrać na masie mięśniowej – w zależności od celu. Priorytetem dla nas jest Twoje zdrowie zarówno fizyczne jak i psychiczne. Dbamy o to, abyś przede wszystkim bezpiecznie realizował swoje cele.

X