DIETA

Jak powszechnie wiadomo rozsądna dieta to klucz do sukcesu. Zarówno przy budowie masy mięśniowej jak i redukcji tkanki tłuszczowej 70% Twoich rezultatów zależy od stosowania odpowiednio zbilansowanej diety. Słowo dieta niepoprawnie kojarzy się z odchudzaniem. Nic bardziej mylnego. Dieta to sposób odżywiania. Istnieje wiele jej rodzajów. Dieta redukcyjna to plan żywieniowy ułożony w taki sposób, abyś zdrowo stracił na wadze (bez efektu jojo) nie głodząc się. Dieta skierowana na budowę masy mięśniowej to plan żywieniowy z dodatnim bilansem kalorycznym (zdrowych kalorii) skierowany dla osób aktywnych fizycznie. Odpowiedni stosunek makroskładników (białek, tłuszczy i węglowodanów) sprawi, że ilość tkanki tłuszczowej będzie spadać nawet przy nadwyżce kalorycznej. Jeśli Twoja masa ciała jest prawidłowa, ale dolegają Ci bóle brzucha, wzdęcia, przelewanie w jelitach, zgaga – potrzebujesz specjalistycznej diety z wykluczeniem produktów antyżywieniowych.

Nie ważne jaki jest Twój cel – plan żywieniowy, do którego stosujesz się w 100% pomoże Ci poczuć się dużo lepiej. Prawidłowa dieta reguluje parametry morfologiczne. Zmniejszeniu ulega poziom cukru oraz „złego” cholesterolu we krwi, reguluje się praca tarczycy. Kiedy działasz według wytycznych nie miewasz napadów głodu, ochoty na słodycze, śpisz lepiej. Masz więcej energii, Twoja koncentracja wzrasta, nie miewasz spadków samopoczucia w ciągu dnia. Po kilku tygodniach okazuje się, że wcale nie potrzebujesz trzeciej kawy, a na ciasteczko z kremem nie masz ochoty. Zdrowe nawyki kierują Cię do półek ze zdrowym jedzeniem, po którym czujesz się świetnie

dieta

JAK WYGLĄDA KONSULTACJA DIETETYCZNA

wykonujemy pomiary na wadze metabolicznej uwzględniającej takie składowe ciała jak : masa ciała, masa tkanki mięśniowej, otłuszczenie narządów wewnętrznych, poziom tkanki tłuszczowej, zapotrzebowanie kaloryczne, wiek metaboliczny. Analizujemy wyniki

rozmawiamy na temat wskazań, przeciwwskazań, preferencji żywieniowych

analizujemy wyniki badań (najlepiej z ostatnich 3 miesięcy)

wykonujemy pomiary taśmą centymetrową oraz zdjęcia sylwetki

CZY WIESZ ŻE…?

Podczas stosowania każdej diety redukcyjnej Twoje ciało, skóra może tracić jędrność. Ćwiczenia pomagają zniwelować skutki uboczne chudnięcia, zwiększając gęstość skóry, sprawiając, że ciało wygląda zdrowo. Ruch działa napędzająco na metabolizm, zatem efekty osiągasz jeszcze szybciej. Podczas budowania masy mięśniowej ciężki trening to nieodzowna część procesu. Jedno w połączeniu z drugim sprawi, że zbudujesz swoje mięśnie bez odkładania tkanki tłuszczowej. Nie czekaj, aż będziesz musiał zainwestować w leczenie – zainwestuj w ruch i zdrowe jedzenie.

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Co wziąć ze sobą na konsultację?

Podstawowe badania morfologiczne nie starsze niż 3 miesiące.

Ile trwa konsultacja?

Około 30-40 min.

Jak długo będę czekać na rozpiskę diety?

Do tygodnia od konsultacji.

Czy będę musiał/a przyjmować suplementy?

Jest to kwestia indywidualna – w zależności od prowadzonego trybu życia, aktywności fizycznej itp.

Jak szybko pojawią się efekty w przypadku diety redukcyjnej?

W bezpieczny sposób będziesz tracić 0,5 – 1,5 kg tygodniowo.

Czy masa ciała utrzyma się?

Jeśli nie wrócisz do starych nawyków żywieniowych to TAK.

Czy długo czeka się na termin konsultacji?

Godziny okołopołudniowe – maksymalnie 3 dni, popołudniowe lub poranne – około tygodnia.

Ile kosztuje konsultacja z planem żywieniowym?

150 zł lub gratis przy zakupie pakiecie treningów personalnych.

X